Wednesday, February 10, 2010

BINTANG HATIKU EPISOD 4


Pergilah kau jauh dariku andai ini takdirnya..aku redho..
Banyak sudah air mata aku tumpahkan demi kau
Aku megaku aku sungguh terlalu..
Berharap akan sesuatu sepertimu..
Maafkan tiap bait kataku..
Sungguh aku kalah kali ini
Kau ku lepaskan pergi
Biar kau pergi dan jangan lagi kembali...
Kau memang bintang hati
Tetapi aku sentiasa menangisi
Bintang apa itu andai aku sentiasa sepi....
Pergilah..aku lepaskan kau walau sakit terasa..
Aku redho walau peritnya rasa...
Aku masih punya sisa tabah yang makin ampuh..
Tapi biarlah...
Ini takdir..
kau bukan untukku...
Kau hanya untuk seseorang yang dipilih
Yang sememangnya terpilih...
Aku?
Aku sedar aku tidak selayaknya
Jauh tangan untuk digapai..
Pergilah..teruskan mimpi indahmu bersama dia..
Dia yang mungkin dapat bahagiakan dirimu...

No comments:

Post a Comment